Tworzymy na przykład to oprogramowanie edukacyjne

Mądrala i jego safari

"Mądrala i jego safari" to multimedialny program edukacyjny dla dzieci, który w atrakcyjny sposób (w formie zabawy) zapozna je z różnymi gatunkami zwierząt z całego świata.

Nauka przez zabawę

Treść jest podzielona na dwie części. Część encyklopedyczna opisuje dokładnie sto gatunków zwierząt. Do każdego zwierzęcia przyporządkowany jest obrazek w wersji komiksowej, materiał faktograficzny, polska i łacińska nazwa, następnie nazwa gromady, do której zwierzę należy, mapa przedstawiająca zasięg występowania, informacje o typowym środowisku, w którym ono żyje, a także o tym, czym się żywi itp. W większości przypadków jest możliwość odsłuchania odgłosów, jakie to zwierzę wydaje.

Mądrala i jego safari

Interaktywność

Część praktyczna zawiera 10 gier, dzięki którym dzieci mogą nie tylko sprawdzić swoją wiedzę (przyporządkowanie do gromad, środowiska, rozróżnianie pokrycia ciała, pytania testowe itp.), ale także ćwiczą swoją spostrzegawczość (fotosafari), wyobraźnię (puzzle) czy rozróżnianie dźwięków.

"Mądrala i jego safari" ma piękną i niebanalną szatę graficzną, ale − co ważniejsze − spełnia swoje zadanie zarówno w zakresie przyswajania nowych treści, jak i ćwiczenia nabytych już umiejętności.

Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.

Instrukcja obsługi programu

Mądrala i jego safari | 1
Mądrala i jego safari | 2
Mądrala i jego safari | 3
  • | Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
  • | Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
  • | Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL

* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie

Zamówić tytuł

To może Cię zaciekawić

Co nowego?